آیین گرامیداشت ساگرد 9 دی با حضور جواد قربانی جانباز فتنه 88 و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار گردید

آیین گرامیداشت سالگرد 9دی، روز بصیرت به میزبانی شهرداری تهران در تالار ایوان شمس با حضور جواد قربانی از جانبازان فتنه 88 و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار گردید.

1

جواد قربانی سخنران برنامه با یادآوری خاطرات ایستادگی و مقاومت نیرو های بسیج در صحنه اغتشاشات سال 88 در مقابل جنایات، خیانت ها و خباثت ها علی رغم تجهیزات کم و آسیب دیدگی های زیاد و… خاطرنشان کردند امام حسین علیه السلام عامل بصیرت مردم در آن دوران بودند و مردم که در  6 دی شاهد آتش زدن پرچم امام حسین علیه السلام و حمله به نمازگزاران و عزاداران بودند در روز 9 دی به خیابان ها آمدند و کار را تمام کردند.

index

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در این برنامه با اشاره به اینکه از ۳۹ تا۴۰ میلیون نفر شرکت کننده در انتخابات سال ۸۸، نزدیک ۱۵ تا ۱۶ میلیون کسانی بودند که نامزد شان رای نیاورده بود گفت: یک اقلیتی از این‌ها کسانی بودند که کاری به رای نداشتند و رای برای آن‌ها موضوعیتی نداشت و نظام در آن ایام مظلوم واقع شد، اما رهبری نگذاشت تعرضی به کسانی که اعتراض داشتند، بشود.

 

3

در این مراسم که با حضور خانواده شهید همدانی برگزار شد از جواد قربانی و خانواده شهید همدانی تقدیر به عمل آمد و در پایان از دایره المعارف ۴ جلدی روز شمار سال ۸۸ رونمایی گردید.

WhatsApp Image 2021 12 30 at 8.24.54 PM1

WhatsApp Image 2021 12 30 at 8.24.54 PM

پایان پیام/.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *