عالی رتبه های جمهوری اسلامی میهمان مستضعف ترین مردم شهر تهران

عالی رتبه های جمهوری اسلامی میهمان مستضعف ترین مردم شهر تهران

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی رئیس دیوان عالی کشور بعد از ظهر امروز پنج شنبه 11 آذر 1400 با حضور در مناطق جنوبی تهران با همراهی قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران از مستضعف ترین خانواده های جنوب غرب بازدید نمودند.

2

مستضعف 1 1

قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران با تحت پوشش قرار دادن 5800 خانواده ممتاز ترین مرکز برای معرفی محرومین و مستضعفین به خیرین و مسئولین دغدغه مند می باشد. حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی رئیس دیوان عالی کشور نیز تا کنون چندین بار با حضور در این قرارگاه محرومیت زدایی در ایام تعطیل هفته به صورت نوبه ای از مستضعفین تحت پوشش قرارگاه بازدید و برای رفع مشکلات آن ها اقدام نمودند.

6‌‌7

امروز نیز رئیس دیوان عالی کشور با همراهی آقای جواد قربانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران از 5 خانواده مستضعف تحت پوشش قرارگاه بازدید نمودند و پای صحبت ها و مشکلات آن ها نشستند. از جمله خانواده ها پدر خانوده ای بود که به علت بیماری برگر یک پای او قطع و در بستر بیماری قرار داشت و به همراه سه فرزند گرفتار مشکلات شدید اقتصادی شده بود.

5 4 98

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی در این بازدید با اطلاع از مشکلات این 5 خانواده در زمینه اشتغال، مشکلات معیشتی، هزینه های درمان و همچنین موارد تحصیلی به همراه سایر همراهان کمک رسانی نمودند.

با ما در تماس باشید

مستضعف

1 دیدگاه دربارهٔ «عالی رتبه های جمهوری اسلامی میهمان مستضعف ترین مردم شهر تهران»

  1. سلام وارادت
    خدا قوت عرض میکنم وارزوی توفیقات روزافزون واجر بیپایان برایتان ارزومندم.
    هرخدمتی باشد بیاری خدا انجام وظیفه خواهم نمود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *